Skärpning!





Jag har anmält mig till stickameras julklappsbyte, så nu får jag skärpa mig att uppdatera min blogg!!
Ska ta lite bilder och sätta in men kan berätta lite nu vad jag har för projekt igång eller kanske vad jag inte har för projekt igång!! Ja, just nu har jag hur mycket som helst på gång på stickorna, måste försöka få lite färdigt nu då det är många julklappar. Det är kanske det jag behöver lite tidspress.
Jag stickar en halsduk till min bror i ett underbart garn i merinoull som heter Palino, till mina två största flickor ska jag göra mohairtröjor, till min "trea" hade jag tänkt sticka en kofta och mössa i Bris som innehåller bl a soja!
Ja som sagt jag ska sätta in lite bilder så det blir lite intressantare att läsa min blogg!  



Kommentarer
Postat av: Lotta

Medan jag kommer ihåg det - receptet på brödet du hade med till Ulla förförra veckan - kan du mejla det till mig? Eller så kan vi ta det en kväll.



Jag har letat efter mjölet du sa du använde men inte hittat det där jag handlar.



Vi ses kanske ikväll!



//Lotta

2009-02-02 @ 14:29:43
URL: http://kulomedelbums.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0